Image Map

czwartek, 2 kwietnia 2015

cheetah

Moje zdrówko znów zaszwankowało.. Który to już raz, no!? Chyba straciłam rachubę, wiecie? Ale z drugiej strony, to któż by tam liczył ile razy w życiu dopadły go jakieś infekcyjne "popierdółki", co nie?!
Mój ostatni chorobowy epizod, o którym przed momentem Wam napomknęłam, był jednak na tyle poważny, że zakończył się kilkudniowym pobytem w szpitalu - pobytem moim i Mamy, rzecz jasna. Szpitalnych perypetii opisywać nie będę, bo.. bo szkoda słów.
Podziękuję jedynie załodze karetki, no i dyżurującej na oddziale dziecięcym Pani Doktor, w przyniesieniu mi ulgi podczas nasilających się duszności, o!
Co do stylówki, to dziś niezły "miszmasz"! (-; Wszystkie elementy dzisiejszego look'u powinny być Wam dobrze znane. No.. Oprócz panterkowych galotów, upolowanych w ubiegłym miesiącu w H&M, za jedyne trzy dyszki. Zobaczcie jakież są zacne!







czapka - RESERVED
komin - RESERVED
kurtka - Mayoral
kamizelka - mosquito.pl
T-shirt - H&M
spodnie - H&M
buty - ZARA

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że już czujesz się lepiej! ;* ;)
    Ekstra stylówka! ❤❤❤ Idealna na te wietrzne dni! ☁☂ ;/
    A spodnie rzeczywiście wspaniałe, ach ta Twoja matka to zawsze coś fajnego wynajdzie! ❤ ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ta Mama, to by tylko biegała po dziale KIDS i szukała jakichś cudeniek! <3
      buźkaa ;**

      Usuń
  2. piękności <3
    dużo zdrówka by już żadne wstrętne choróbska się nie garnęły do Ciebie laleczko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Duźo zdrówka :) Stylizacja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blaneczko, Ty już nas szpitalami nie strasz, bo takie gierki to dla maluchów a nie poważnych Panien! no!
    Ja już odpuszczam, raz byłam popatrzeć na sorze i wystarczy, więc też nie hulaj w tamte rejony !! - Liwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achh co zrobić Liwka, jak mi tak zdrowie szwankuje, tfuu.. szwankowało!
      teraz już lepiej, dzięki Bogu <3
      Tobie i sobie zdrówka życzę, o! ;**

      Usuń
  5. Ale super ta kamizelka. Sama bym taką chętnie kupiła, ale niestety moja córa boi się wszystkiego, co jest włochate:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelka jest świetna, pasuje do wielu zestawień i jest cieplutka, że aż no! ;)
      może Córa z czasem się przekona - Bla swojej wcześniej włochatej kamizelki nie znosiła, nie wiem dlaczego.. ;p
      no ale ta przypadła jej do gustu <3
      pozdrówki! ;**

      Usuń
  6. cudowna !! <3 A ten komin ciotka Ci chyba ukradnie ,boski jest .

    I żadnych więcej szpitali !!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.