Image Map

wtorek, 5 maja 2015

koniec końcem..

... po burzy zawsze wychodzi słońce! (-;
I tyle w temacie, o!
Poniżej fotki właśnie z tekiegoż dzionka, kiedy owe powiedzenie sprawdziło się w stu procentach.
Nie było więc próżnowania - po niezłej ulewie, zacną poprawę pogody wykorzystałam najlepiej jak tylko mogłam. Czyli jak?!
A no taaaaak..

Najpierw pogrzebałam sobie nieco w ziemi. Uściślając - rozwaliłam kopiec kreta, o!




Później pospacerowałam sobie z wiadereczkiem, a co!



Na szczęście Mamy znalazłam też chwilkę na 'pozowanki'.. 'pozowanki' bez wiaderka, o! (-;
Co by miała wrzucić coś przyzwoitego na insta, hihi!



Jednak, no.. zbyt długo nie ustałam!
Moją kolejną zabawową zajawką była jazda autkiem.. po trawie. Z tym, że no..


Mówię Wam - to był straszny niewypał!
Dlatego też z wyżej wspomnianej jazdy szybko zrezygnowałam i pobiegłam na sisię czyt, zjeżdżalnię.
Jak zacnie bawiłam się szurając dupskiem po plastiku pokażą Wam fotki. (-;





No i to by było na tyle!
Teraz czas na szczegóły outfit'u, a więc:
czapka -ZARA
okulary - H&M
szalik - maminy (lumpeks)
koszula - ZARA
płaszcz - ZARA
spodnie - MANGO kids
buty - ZARA

10 komentarzy:

  1. Piękności !!! :) - i tyle w temacie !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha! Ostatnia fotka wymiata! <3 ;D
    Wyglądasz cudownie! <3 ;*
    Buty - genialne!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ostatniej fotce zezłoszczona mina, bo jak to można cykać fotki zamiast pomagać wdrapywać się na sisię ;p
      ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - nauczyłam się sama włazić i już nie potrzebuję łachyy Mamy, o! ;p
      buziakiii Ciocia! ;**

      Usuń
  3. ejj to nie wiaderko to "o bag" heheh najwyższa jakość :P pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o żesz, może być! ;p
      chyba się zainspiruję i też zacznę śmigać z takim Obag'iem, hahaha :p
      i kasa w kieszeni!

      Usuń
  4. Śliczna mała modnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ona jest przepięknie ubrana! GAD!!!
    jestem pod wrażeniem... uwielbiam stylowe dzieciaki :)

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło Nam to słyszeć! ;d
      dziękujemy stokrotnie, buziaki! ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.