Image Map

czwartek, 18 czerwca 2015

urwipołeć

Uff.. Mamy już czwartek, no - prawie piątek.. NARESZCIE!!!
Może wraz z nadejściem nowego tygodnia pasmo moich nieszczęść osiągnie w końcu swój kres..
Oby.. Bo jeśli będzie inaczej, to na mojej makówce zabraknie miejsca na nowe guzy, o!
Alee.. Pomijając temat mojego łobuzowania z domieszką pecha..
Przejdźmy do rzeczy bardziej przyjemnych, mianowicie do fotek i stylówki. (-;
Dziś outfit 'z lekka charakterny', w sam raz dla takiego urwipołcia jak ja, hihi!
Mamy nadzieję, że owy look przypadnie Wam do gustu, cjjum!









bandama - bezimienna (-;
okulary - Cubus (by lump)
kurtka - mayoral
koszulka - Little Gold King
spódnica - również bezimienna (-;
buty - ZARA

8 komentarzy:

  1. Mam podobna spódnice w tym samym kolorze i wogole nie wiedziałam co do czego. U was super wyglada :) dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że do czegoś się przydałyśmy :p
      i polecamy się na przyszłość, buźka! ;**

      Usuń
  2. Asia Ligęza :)19 czerwca 2015 18:04

    Moja piękna, najcudowniejsza, najukochańsza modeleczka na świecie :> ciocia jest dumna z Ciebie Blaneczko <3 mamusia duży plus za stylówkę!!<3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trololillloloooo cudowna stylowka !!!!! <3 wszystko z innej parafii , a wyglada CUDOWNIE !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, no jak z innej parafii - toż wszystko pasiii ;p
      buźkaaa <3

      Usuń
  4. Znowu ta cudna kurteczka moro! Uwielbiam ją i strasznie zazdroszczę. Na szczęście tym razem zazdroszczę jej trochę mniej, bo kilka dni temu udało mi się kupić spodnie moro ;) Szkoda tylko, że spodni nie da się zestawić z tiulową spódnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie! Po prostu świetnie...
    Okulary są mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.