Image Map

czwartek, 31 lipca 2014

nad Ren, marsz!

Dziś zamiast tekstu foteczki! Duuuuużo foteczek z rodzinnego wypadu nad Ren. Tak więc.. oglądajcie, o! (-:

P.S. Małe sprostowanie dla tych, którzy nie chwycili tego, z jakiej racji Lisa jest moją siostrą. A no z takiej, iż mój Tata i Tata Lisy to bracia! Dlatego też i My jesteśmy dla siebie siostrzyczkami, takimi wujecznymi, o! Nie wiem jak w Waszych rejonach, ale w Naszych tak się mówi, o! A jak ktoś woli to.. ot takie My kuzynki, o!




















Lisa:
spineczka - H&M
T-shirt - H&M
sukienka - cool club (smyk)
buty - H&M

Blanka:
spinka - Labbibou
kamizelka - cool club (smyk)
majciochy - H&M
buty - ZARA

12 komentarzy:

  1. Piekne dziewczynki <3 sa urocze !;) u mnie sie tak nie mowi , ale kumam o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo Ty z tych kumatych, Ciociu eM :D
      dziękujemy za komplementy, muaaah! :*

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! ❤️ ;*
    P.S. W moich rejonach też się tak mówi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda, mam te zdjęcia na laptopie ale i tak oglądałam jakbym widziała je po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Blanka opalona! Obie dziewczynki prześliczne. Nie widać, że Lisa jest młodsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, prawdziwe z Nas rówieśniczki :)
      a ja z moją opalenizną wyglądam niczym bambo w wersji light :P
      dziękujemy! :*

      Usuń
  5. stylowa rodzinka :) Blanka Ty i Twoja siostrzyczka wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ślicznie za komplementy, pozdrawiamy! :*

      Usuń
  6. Czekamy Blanka na kolejne wakacyjne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, nowy post dodany został przed momentem!
      późno, ale mam nadzieję, że ktoś tam zaglądnie, no.. :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.