Image Map

środa, 19 listopada 2014

friends

Dziś zamiast tekstu foteczki, o! Foteczki, które mają już ładnych, kilka dni, no ale.. lepiej by pokazać je później niż wcale, prawda? (-;
Tamtego dnia podczas pstrykania fot towarzyszył mi mój kumpel Dyrdymał, zwany także Dyrdkiem. To taki mój kompan do zabawy, no i do wspólnego jedzenia paluszków oczywiście!
Poznajcie go, oto i on.. no i też ja!












P.S. Ślimak cierpiał chwilowe katusze, podkreślam - CHWILOWE.. Ocalał, także ten.. bez stresu, no! (-; Historia z happy end'em, o!

czapka - reserved
szalik - maminy
koszula - H&M
kurtka - dopo dopo mini
spodnie - H&M
buty - Little Mary

10 komentarzy:

  1. chciałabym pieska dla Mii , takiego przyjaciela, ale u nas to mega drogi interes :( Blaaaa jak zawsze cud miód malina <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety - podatek, jedzonko,szczepienia itd ;p
      My mamy jeszcze owczarka niemieckiego z długim włosem i Bla mówi, że to "miiii", czyli miś :p
      a Dyrdek to kumpel Małej, ale często też ma jej dość i się przed nią ukrywa ;p

      Usuń
  2. oj u nas w domu to cały zwierzyniec a jeszcze ostatnio Amelka papugi zapragnęła ehhhh ale dwa psy królik "miniaturka" i kot styknie nie ;D
    lubie ją tak na luzaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wesoło macie na 100pro, takie mini zoo, haha ;d
      ja też wolę ją w takich stylówkach ;p

      Usuń
  3. śliczna koszula i kurteczka mega ! śliczna jesteś ! napatrzeć sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula jest mega, można ją łączyć z innymi ubraniami na przeróżne sposoby <3
      dziękuję za miłe słowa, całusy ;**

      Usuń
  4. świetna kurteczka i cała Blanka cudowna!
    kocham kocham kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejjj coś za dużo postów ostatnio ominęłam :( ....więc teraz nadrabiam! :D
    Ale masz fajnego kumpla Bla! <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, ja nie wiem Ciocia, Ty chyba non stop w książkach siedzisz, zamiast zaglądać na bloga ;p
      Dyrdek to mój ziomal, a co! <3

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.