Image Map

wtorek, 26 sierpnia 2014

oczywista oczywistość

Cóż jest tą oczywistą oczywistością, o której mowa w tytule posta? A no fakt, iż dżinsowa kurtałka to element garderoby, który z mojej szafy nie zniknie - nie zniknie chyba nigdy, o! Dżinsówka to modowy klasyk. Często słyszy się, że każda kobieta (większa, czy mniejsza) powinna być posiadaczką takowej kurtki. Alee.. czy to prawda? Racją jest, że owe okrycie wierzchnie zestawiać można na wiele sposobów - bardziej, bądź mniej sportowo. Jednak da się bez niej żyć! Moja Mama, i pewnie nie tylko ona, z braku takiej "dżojki" nie cierpi w ogóle. Chociaż i tak wiem, że czasem mi zazdrości! Tym bardziej, że ja w swojej garderobie mam już drugą dżinsówkę - zobaczycie zaraz jaka zacna!
Na koniec napomknę tylko, że owa kurtka to prezent od Cioci A. i Wujaszka Ł. - gustowna ta moja rodzinka, nie ma co! (-;

P.S. Cioci i Wujkowi dziękuję za dżojkę, cjjum! A Was, wraz z Mamą pytamy o zdanie (mamy nadzieję, że ktoś odpowie..) - powiedzcie, wybrać się do fryzjera, by uciachać moją grzywę, czy nie?

















spinka - rossmann
szalik - maminy
kurtka - next
sukienka - ZARA
buty - ZARA

16 komentarzy:

  1. Ulallalala bomba ! <3 cud miód orzeszki ! :****
    A co do fryzjera , to nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omniom mniom - pyszności słodkości :D ;**
      no właśnie ja też nie wiem ;p

      Usuń
  2. Blanka śliczna jak zawsze, a co do grzywki - jest suuuper i moim zdaniem wygląda w niej świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu Bla ;)
      za wyrażenie swojej opinii także bardzo dziękujemy,
      pozdrawiamy! <3

      Usuń
  3. Nie dotykać grzywyyy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo właśnie - sioo od mojej grzywy.. się czepili -___-
      ;D

      Usuń
  4. Moja Niunia ma podobną kurteczkę :) a włoski może by trochę przyciąć? Wiem z doświadczenia, że jak troche podetniesz to więcęj ich się zrobi na głowie. Jak nie bedziesz podcinać Blanka to tzw "siano" się zrobi z Twoich włosków ::

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, mądrego to aż warto posłuchać jak to mówią ;D
      baaaaardzo dziękuję za radę! <3
      buziaki dla Was! ;**

      Usuń
  5. Wooow! Jak dziewczęco! <3 Zdecydowanie najlepszy outfit! <3 ;*
    A co do grzywki to się nie znam,ale jak dla mnie jest ok! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, wiedziałam, że Ci się spodoba ;p
      a co do włosów to wiadomka, że Ty się nie znasz, hihihi :p tzn odżywki itp to Twój konik, ale o ścięciu to co Ty możesz wiedzieć.. jak Ty od urodzenia masz włosy po pas! <3
      buziaki Jolcia ;**

      Usuń
  6. Z grzyweczką czy bez,Blanka jest i tak najpiękniejszą dziewczynką pod słońcem!:* Ubrana wystrzałowo jak zawsze:* uwielbiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ jestem szczęśliwa, gdy czytam takie pochwały - ochyy, achyyy ;D
      dziękuję bardzo! <3

      Usuń
  7. napatrzeć się na Ciebie Nie mogę :D wyglądasz czadowo ! :) ( jak zawsze) a co do Grzyweczki to jak dla mnie jest dobrze ale słyszałam że trzeba podcinać włoski dziewczynkom żeby w przyszłości były gęstsze i mocniejsze także może lepiej podciąć :) chociaż moim zdaniem w takiej czy podciętej zawsze będzie pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, dziękuję ;D
      a właśnie, z tym podcięciem to już nie pierwszy raz słyszę taką "teorię" no i chybaaa..
      no i chyba zaryzukuję, by przekonać się jak te słowa mają się w praktyce, o! <3
      raz jeszcze dziękuję!

      Usuń
  8. Świetne zestawienie, napatrzeć się nie mogę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę patrzeć ileż się tylko chce, proszę, proszę, proszę ;D

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.