Image Map

poniedziałek, 1 września 2014

cześć wrzesień!

No i mamy pierwszy dzień września, a co za tym idzie.. zaczęła się szkołaaaaa. Większość dzieciaków pewnie ubolewa nad faktem, iż wakacyjna laba dobiegła końca, no ale cóż.. mus to mus! A może.. gdzieś tam w świecie.. są szkraby, które z radością będą biegać na zajęcia? Hmm.. pewnie garstka i takich uczniaków się znajdzie, w to nie wątpię! Ale.. co Wam powiem, to Wam powiem - zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom, no i caaaałej, polskiej kadrze nauczycieli, życzymy wraz z Mamą wytrwałości w tymże rozpoczynającym się roku szkolnym, o! (-:
A właśnie.. wraz z Mamą.. Parę fotek będzie dziś z Mamą, ha! Na samym końcu ją tam wcisnęłam, bo to w końcu mój blog a nie jej, co nie?!

P.S. Dziś kończę 16miesięcy! Aaa, ależ ten czas pędzi..










A teraz będzie Nasz duet - stylówka dla Mamy i córki! Do tej pory na blogu pojawiły się dwa wpisy tego typu - ten jest kolejnym z nich. Poprzednie cieszyły się ogromną popularnością, a jak będzie z tym? Się okaże! Jeśli będzie słabizna, a blog zaleje fala hejtu z Waszej strony, to Mama już Wam się więcej na oczy nie pokaże! O nie, nie, nie! (-: Już ja tego dopilnuję, hihihi!







Blanka:
czapka - lokalny sklepik
komin - nie Taty, nie Mamy.. a Babci, o!
kamizelka - H&M
bluzka - 
legginsy - TK Maxx
buty - ZARA

Mama:
peleryna - Bershka
okulary - prezent od Cioci M.
koszula - z lumpeksu (-:
naszyjnik - allegro.pl
spodnie - pimkie
buty - reserved

20 komentarzy:

  1. Jakie wy śliczne!!! ♥♥♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Córka z Piękną Mamcią! Oby więcej takich wpisów! Proponuje Mamie założyć swój blog :) Świetne stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy baaaardzo! ;)
      co do własnego bloga to nieee, to nie dla mnie ;P ale.. co do tego, aby częściej pojawiały się wpisy typu jak powyższy to taaak ;)
      raz jeszcze dziękujemy i pozdrawiamy <3

      Usuń
  3. Jestem jestem jestem zakochaaaaaaaaaaaaaana !!!! Wy razem ... Omomom idealnie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mraaau, lovkiii również przesyłaaaamy! ;**

      Usuń
  4. Poprostu cudo:) obserwuję Was już dłuższy czas i jesteście mega super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie! ;)
      dziękujemy i zapraszamy do dalszych obserwacji ;D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze przyjdzie czas i na Stylówke z Tatą :) ps . kochaaaam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohohohoho.. ;)
      noo.. zobaczymy jak się Tata wystylizuje, hihi!
      <3

      Usuń
  7. Dwie stylowe i piękne kobietki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Blanka teraz wiem po kim Ty odziedziczyłaś urodę :) ślicznie zarówno Ty jak i Twoja mamusia :) więcej takich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seriooo do Mamy jestem podobna?! :>
      większość twierdzi, że do Babci Jagodzianki, no ale to przecież Mama mojej Mamy, więc koło się zamyka ;)
      jesteśmy jagódki, czarne jagódki, o <3
      a takie wpisy jeszcze będą, bo widzę, że się podobają ;)
      dziękujemy za miłe słowa i całujemy ;**

      Usuń
    2. jak dla mnie jesteś bardzo do Mamusi podobna ;) babci nie widziałam także może i tez do babci ;) ściskam Cię cieplutko Piękny Aniołku ;)

      Usuń
    3. hihi, mój Tata będzie zawiedziony ;d
      dziękuję bardzo za uściski i taki piękny zwrot ku mojej osobie! <3
      pozdrawiam i całuję ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.