Image Map

poniedziałek, 23 lutego 2015

miauu

Czy są tutaj miłośnicy kociaków?
Jeśli tak to zaraz (zaraz, to znaczy, kiedy zobaczycie foteczki) będziecie mi zazdrościć, o! (-;
Jakiś czas temu dostałam bowiem prezent od polskiej firmy Pini. Co dokładnie było, no i jest, tym prezentem? Aaaa..
Bluza z przesłodkim printem koteczka! O tym jaką miałam radoszkę kiedy rozpakowałam paczuszkę, a moje oczęta ujrzały to cudeńko, mówić nie muszę - za moment sami stwierdzicie, że wdzianko jest urocze. No i jest wręcz idealne dla takiej fanatyczki jak ja, która potrafi całe dnie miauczeć udając kicię! (-;
Swoją drogą ciekawe skąd załoga Pini wiedziała, iż ze mnie taka zawzięta kociara?! Czyżby Mama szepnęła jakieś mail'owe słówko? (-;
Alee.. nie teraz czas na rozmyślania, teraz jest czas na zdjęcia!









I jak, spodobał Wam się mój dzisiejszy koci look? Mam nadzieję, że tak! (-;

Już niebawem na blogu pojawią się kolejne stylizacje z bluzą w roli głównej - stylizacje na cieplejsze dni. Wtedy to ową bluzę podziwiać będziecie mogli w całej jej okazałości, o!
A póki co zapraszamy Was do wzięcia udziału w konkursie, w którym to do wygrania jest jedna z bluz (do wyboru, do koloru) od firmy Pini - KLIK KLIK. Życzymy powodzenia!

P.S. Na Naszym fanpage'u także szykuje się małe rozdanie - bądźcie czujni!

czapka - reserved
bluza - Pini
komin - maminy
kurtka - ZARA
spódnica - bezimienna (-;
rajstopy - allegro.pl
buty - ZARA

6 komentarzy:

  1. Bluzy sa booooskie ! Lansik lansik :D bla wyglada oczywiście nieziemsko !!! Ciocia całuje mocno :* kociusku ty miauuu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia, nie ociągaj się - zamawiaj, zamawiaj bluzę dla Mii! ;**
      pozdrówki <3

      Usuń
  2. Asia Ligęza :)23 lutego 2015 22:21

    Blanusia wyglądasz cudownie <3 dzień i noc można patrzeć na Ciebie i się nie znudzi! A mama jest tak samo cudownie szczęśliwa ze ma taką córkę! ;)bravo dla Was dziewczyny mega stylowka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj, dziękujemy Ciocia baaaaaaaardzo, bardzo mocno za miłe słowa <3
      P.S. zapraszamy w odwiedziny i na pogaduchy ;**

      Usuń
  3. Asia Ligęza :)23 lutego 2015 22:45

    Zaproszenie przyjęte ;)��!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodki z niej kociaczek. Moje by były zachwycone z tej bluzeczki :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.