Image Map

piątek, 6 marca 2015

leśny skrzat

Na bloga znów wkradła się dłuższa przerwa. Przerwa, której to powodem było nic innego jak lenistwo - lenistwo Mamy, 'ofkors'! (-;
Ta gnuśność mojej Rodzicielki była chyba także powodem tego, iż mimo posiadania w sąsiedztwie Naszego domu lasu, nie zabrała mnie w to miejsce ani razu, no! Innego wytłumaczenia nie ma, no nie ma - jest leniem, i tyle!
Co prawda w lasach zdarzało już mi się bywać - spacerować, zbierać szyszki, i wyczyniać takie tam inne różności. Nigdy jednak nie urządzałam sobie w nich biegów przełajowych! I tu był mój błąd..
Ale teraz, gdy już wiem jakaż to frajda, owe biegi uskuteczniać będę przy każdej nadarzającej się mi okazji, o!
A Mama niechaj mnie goni, a co - toż ruch jest wskazany, prawda?! (-;
Poniżej standardowo foteczki. Mamy nadzieję, że się spodobają!









czapucha- allegro.pl
nauszniki - biedronka (-;
komin - maminy
płaszcz - ZARA
kamizelka - mosquito.pl
legginsy - H&M
buty - Young Dimension

6 komentarzy:

  1. leniwa matka ! ;P Bla widac zadowolona , no i piekna pogoda tam u was ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pogoda zacna, niestety tylko do środy - później już śnieg z deszczem, 4stopnie, abuuu ;(

      Usuń
  2. cześć piękny skrzacie :) fajny masz plaszczyk i buty, nasze mamy chyba razem byly na zakupsach ;) Liwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gustowne te Nasze Mamuśki, nie ma co! <3
      pozdrówki ;**

      Usuń
  3. Aajj te zdjęcia są genialne !!! <3 Ale wiadomo z taką modelką nigdy nie będą złe! <3 ;*
    A Ty matko weź się do roboty i zacznij pstrykać więcej fot! Koniec tego lenistwa! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już ruszyłam dupsko i fotki pojawiają się częściej, także nie jest źle, są postępy, hahaha! ;p
      buziakiii ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.