Image Map

piątek, 4 kwietnia 2014

military pants

Styl militarny wiedzie swój prym w najlepsze. A że mój Tata, z nowinkami modowymi jest za pan brat, nie mógł więc oprzeć się temu, aby nie kupić mi czegoś w tenże deseń! Wybrał się toteż na zakupki i w H&M zdybał gatki w kolorze khaki. I choć Mama myślała, że Tata zakupił je na dziale chłopięcym, to kokarda w pasie szybko pozbawiła ją złudzeń. Skąd mam portki już wiecie. Oprócz nich nowością jest też apaszka - ZARA. A reszta outfit'u powinna być Wam już dobrze znana.















10 komentarzy:

  1. Uuu Bla, widać leciutko się zminiłaś. Taka romantyczka z Ciebie na twarzy, delikatne rysy uśmieszku goszczą Ci na buzi :)
    A zdjęcia wyszły mamie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dobry humorek to dlatego Mamine fotki takie superaśne wyszły, o!
      ;D

      Usuń
  2. Śliczna Blanche!!! <3
    Od razu widać, że coraz bardziej podoba Ci się pozowanie do zdjęć. ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuś wie co dobre dla Ciebie :* ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie każda stylóweczka jest super... podziwiam... i nie mogę się doczekać kiedy Moja Ala będzie większa... i aj będę mogła tak ślicznie Ją ubrać, będziemy kopiować Wasze stylóweczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi to słyszeć!
      dziękuję ;**

      Usuń
  5. Bardzo ładna stylówka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.