Image Map

środa, 2 kwietnia 2014

kwiecień plecień

Dziś sobie troszkę poplotłam. Niczym kwiecień, co też przeplatał - on pogodę, a ja swój humor. I rzec by można, że kobieta zmienną jest. Ale w tymże przypadku to nie płeć zawiniła, a Mama! Tak, tak - bo jak ona mogła posadzić mnie na schodach?! Kiedy to ja, tak klawo bawiłam się na klombie?! Cóż złego Mama widziała w tym, że chciałam sobie troszeczkę poraczkować po podjeździe do garażu?! Wielkie mi coś. No ale.. nie było dyskusji. Za to zemsta.. zemsta była słodka, hihihi! Miało być tak pięknie, a tymczasem.. mina nietęga na każdej fotce, ha! Oczywiście pomijając ujęcia z klombu, bo tam było zacnie, ojj było..!
A co dziś mam na sobie? Kurtałka, nówka sztuka - Dopo Dopo Mini, apaszka mamina, buciki - NEXT, koszulka i legginsy - H&M oraz czapucha od Eh Parents for babies, do kupienia TUTAJ. Swoją drogą owa czapa - Cat Hat, idealnie współgra z moimi kociakowymi legginsami. Taki ze mnie Kotek, miauu!























12 komentarzy:

  1. Śliczne są te Blankowe foszki :) Uwielbiaam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HaHa! Blaaa jaka mina z ząbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy!!! <3 Aj Ta Twoja niedobra mama!!!! :P
    Od teraz wszystkie sesje na klombie! :D Meeega! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaramy się coby było więcej fotek w plenerze, ale.. :D
      niekoniecznie na tym klombie, bo tam jest zbyt wiele pokus! ;)

      Usuń
  4. Ach jak miło popatrzeć !!!
    Piękna i dzielna dziewczyna :)
    Buziaczki od cioci zanetki i kubusia :*
    p.s. a kubus podchodzi do zdjec Blanki i krzyczy daj dziewczynke oddaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Ciocia Żanetka i Kubuuuuś! <3
      w końcu komentarz od Was ;**
      buzioooole!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.