Image Map

piątek, 6 czerwca 2014

baggy pants

Uff, nareszcie jakaś luźna stylówka! No bo gdzież non stop paradować w tych kieckach..
Dziś za dużo nie napiszę (zresztą, tak jak zwykle.. no i zdaję sobie też sprawę z tego, że wiecie, iż to wszystko Mama skrobie, no ale.. zostawmy ten temat), o! Lepiej rzućcie swoimi oczyma na fotki. Mam nadzieję, że outfit z portkami co wiszą w kroku Wam się "spodobuje"! :-)




















czapa - RESERVED
szaliczek - second hand
T-shirt - minoti
spodnie - next
buty - H&M

8 komentarzy:

  1. Genialnie!!! Ja też lubię takie spodnie. :D Stylówa pierwsza klasa!!!! <3
    A no wiadomo że krótko, bo mama dzisiaj w "niedyspozycji"...;D Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla mamy!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, Joo - ja zawsze jestem w formie!
      no może czaaaaaasem mi się zdarzy jakaś mała niedyspozycja, ale nie żeby aż tak! :D
      cjuuum! :**

      Usuń
  2. zazwyczaj jak widzi się swoje zdjęcia, które robione były dawno temu to każdy myśli sobie 'jak ja mogłam się tak ubrać?!' :D Blanka na pewno nigdy nie będzie miała takiego problemu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że tak też będzie :D w przyszłości Bla będzie mieć swój własny styl/gust, nie będę niczego jej narzucać, ale póki co.. mogę poszaleć :D

      Usuń
  3. Moje kochane słodkości :* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniałe dzieciątko, jest tak śliczna że nie mogę się napatrzeć!
    CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.