Image Map

sobota, 28 czerwca 2014

sielanka

Aaaaa, tyyyle czasu minęło od ostatniego wpisu.. Czy ktoś tutaj w ogóle zaglądał, hmm? Może jakieś wierne duszyczki taaak, ale My to w ogóle! Ten zastój w postach to w sumie z winy Mamy, Mamy studentki, o. Ale zrozumcie - sparing z sesją, że tak powiem, a raczej napiszę (-: Jeszcze kilka dni i wszystko wróci do normy, będą po 3 posty tygodniowo, obiecujemy!
Póki co zostawiamy Was z fotkami iście wakacyjnymi, no bo takimi sielankowymi! Mama pożałowała mi wody.. kostki pomoczyłam, dobre i to! Podwórkowo-kąpielowa "stylówka" pewnie Was nie zachwyci, ale może mój basen przypadnie Wam do gustu!
















spineczka - labbibou
T-shirt - next
kąpielowe majciochy - H&M
basen - Bricomarche

P.S. Nie myślcie sobie, że nie mam stroju kąpielowego z prawdziwego zdarzenia, bo właśnie, że maaaam! Mama T-shirt nałożyła mi do zdjęć, co bym klatą nie świeciła Wam po oczach! Bo w domowym zaciszu lubię być "goli, goli", o. To tak na usprawiedliwienie, aby hejty się nie posypały, że jaaaak to tak w koszulceeeee, w woooooodzie.. (-:

12 komentarzy:

  1. A jak mamie poszła sesja? Ślicznie Blaneczko! Jak zawsze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja jeszcze trwa - do następnego weekendu ;) ale jak to mówią studenci.. "bez spiny, są drugie terminy", a nawet trzecie, o! ;)
      pięknie by było, gdyby obeszło się bez kampanii wrześniowej, i oby też tak było! ;)
      a za komplement dla Bla dziękuję, w jej imieniu! ;**

      Usuń
  2. Śliczna Blaneczka :**
    Gratuluję wygrania super bransoletek, mam nadzieję,że pokażecie je w stylówkach :)

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo! ;)
      taaak, tak - bransoletki zagoszczą w stylizacjach nie jeden raz, czekamy na nie z niecierpliwością! <3

      Usuń
  3. Mamuska trzymaj sie ! Zaraz koniec :)
    Bla dobrze , ze mama założyła bluzeczke , bo wtedy dopiero by sie posypały hejty :)
    Śliczna jak zawsze i jaka zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, słowa otuchy - dzięki Kochana! :D
      dobrze mówisz, co koleżanka po fachu, to po fachu - wie co jest grane! :D
      <3 ;)**

      Usuń
  4. ja czekałam na nowy wpis :) Blanka jak zwykle śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaaardzo Nas to cieszy, bo myślałam, że nikogo nie "interere" nasz blog ;(
      dziękujemy, że jesteś! <3 ;)
      i za komplement także dziękujemy, o! ;)

      Usuń
  5. Ajć!!! Przez naukę do egzaminów prawie przegapiłam post..ale już po sesji, więc teraz opóźnień raczej nie będzie! ;D A za zaliczoną sesje Twojej mamy trzymam mocno kciuki!! :*
    Jakby nie było napisane, że to bluzka to bym pomyślała że to TANKINI! Więc nie ma hejtu-taka fajna moda! ;D
    Bla wyglądasz prześlicznie w różu! A spinka i basen wymiatają! <3 Kąpałabym się! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociaaaa, Ty to jesteś modnisia, ja nawet nie wiem co to jest tankini, o!
      :** dziękować!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.