Image Map

wtorek, 17 czerwca 2014

jeans & jeans

Uhh, nareszcie świeży wpis! Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto czekał na nową stylówkę..
Dziś zaprezentuję Wam outfit na luzaka. Dominują w nim połączenia jeansu, no i właśnie.. Czy takie mieszanki owego materiału pasują do siebie? Hm, tego nie wiem, najważniejsze, że pasuje.. po prostu mi, bo Mamie coś ciężko było się przekonać, że look jest O.K. No ale.. może fala hejtu Nas nie zaleje, o ile w ogóle pojawią się jakieś komentarze.. (-:

P.S. Zwróćcie uwagę na moje galoty - Babcia wygrzebała je w chiuchlandzie. Tak jej się spodobały, że kupiła je pomimo tego iż to nie mój rozmiar (9miesięcy), ha! No i co? No i wcisnęłam się w nie, o. A przecież "taaaaaaka gruba" ze mnie dziewczynka.. Pewnie powiecie, że nogawki są za krótkie, bo przed kostkę, ale to taka moda.. zwana modą dla powodzian!














koszula - ZARA
T-shirt - H&M
spodnie - next
buciki - H&M
opaska - H&M

12 komentarzy:

  1. słodka dziewczynka...
    świetna stylóweczka...
    gatki super, można by rzec z nogawkami 7/8 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy!
      co do gatek, to dobrze mówisz Kasiu - na wszystko można znaleźć wyjaśnienie! :D <3

      Usuń
  2. gatki mega :) ciekawe czy Ja bym się w nie wcisnęła gyhymmm... :D
    Bla cudowna - jak zawsze.
    Że niby jaka gruba o.O
    a moda dla powodzian mega, my z Mia też takie modowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah, eM! <3
      Tyy, a może to taki oversize?! :D
      moda wszech czasów, uwielbiam! :D

      Usuń
  3. Cudowna dziewczynka! Gatki superowe, ale ta koszula jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Blaneczka jakie masz śliczne rajtki! :) Twoja babcia ma gust :) Stylóweczka piękna jak zawsze! Buziaczki dla Ciebie i Mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, Babcia zaszalała, nie powiem! :D
      dziękujemy i także całujemy :**

      Usuń
  5. Suuuper spodnie!!! <3 A stylizacja i sceneria mi się baaardzo podobają! ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.