Image Map

wtorek, 11 listopada 2014

red head

Skuteczny sposób na zachęcenie niejadka, aby w ciągu dnia zmieścił w swój brzuszek więcej aniżeli tylko miseczkę zupy i jedną kanapkę - ktoś, coś? Od pewnego czasu mój apetyt jest baaardzo znikomy. No a w głowie Mamy już brak pomysłów, na to aby owa sytuacja uległa zmianie..
Co do głowy, mojej głowy - dziś zagościła na niej czerwona czapa (pożyczona od Taty, dodajmy). W połączeniu z legginsami, które także są w tymże kolorze, rzec by można, iż wyglądam troszkę jak krasnal! No ale co tam, raz się żyje, prawda?! (-;










P.S. Tego lizaka, którego widzieliście na zdjęciach też nie zjadłam, ot taka ze mnie wybredna dziewuszka!

czapka - jack&jones 
szalik - burberry
płaszcz - ZARA
legginsy - next
skarpeciochy - H&M
but - Little Mary

8 komentarzy:

  1. Śliczny z Cb krasnal Bla! <3 ;*
    Co do jedzenia -to ja tam się nie znam, bo jak byłam mała to też prawie niczego nie jadłam (nie to co teraz) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cjuumaski ;**
      ojj Jola, a teraz to coś jesz?! ;p
      oczywiście pomijając zieleninę, no i wszystko inne co zdrowe <3

      Usuń
  2. Cudowna niuni moja <3 A co do jedzenia , to moze taki okres kochana :) jak bedzie głodna , upomni sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihii ;***
      noo mam nadzieję, że ten okres minie, bo to uciążliwe ciut ciut ;p

      Usuń
  3. cudniej uwielbiam dzieciaki w czerwieni prosto elegancko i szukam takiego szalika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwony to taki "królewski" kolor ;p i tak jak mówisz - elegancki!
      a tych szalików to teraz pełno ;d

      Usuń
  4. śliczna Krasnalka :) jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.