Image Map

piątek, 14 listopada 2014

szaleństwo

Na Naszym Instagramie zapanowało istne szaleństwo! Stylówka, którą zaraz zobaczycie, zrobiła tam furorę. My z Mamą jesteśmy w szoku.. w ciężkim szoku! No ale też jakie jesteśmy szczęśliwe.. baa, PRZEszczęśliwe! Osiem EDIT dziewięć, udostępnień tegoż looku na modowych kontach, w tym na @kidzfashion - klik. (-;
Nie spodziewałyśmy się, że tenże outfit aż tak spodoba się w świecie! 
A czy Wam także przypadł on do gustu, ha?

P.S. Na insta widniejemy jako @hulankiblanki_blog - ot jakby co, o!
















beret - H&M
komin - maminy
kamizelka - Wójcik
sweterek - Young Dimension
koszulka - next
legginsy - H&M
buty - ZARA (outlet "to next")

14 komentarzy:

  1. GRATULUJE ZASZALAŁYŚCIE a stylówka no daje czadu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękiii Kochana <3
      serio, to był szok dla Nas ;p
      buziaki! ;**

      Usuń
  2. Śliczna dziewczynka i do tego świetnie ubrana! :)
    Zapraszamy na naszego bloga http://filipkowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komplement dla Bla i za kontakt - będziemy zaglądać! ;**

      Usuń
  3. Gdzie Pani kupuje ubranka young dimension?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadna tam "Pani" - Paula jestem, miło mi ;p
      co do tych ubranek.. no ja mam to szczęście, że mam rodzinę w Anglii i to oni tak dbają o Blankę ;p
      ale na facebook'u dziewczyny prowadzą takie grupy, na których można zamawiać ubranka z primarka właśnie, z tymże wiadomo - cena jest wtedy wyższa, no bo one na tym zarabiają..

      Usuń
  4. Jaka piękna dama:-* oby więcej takich sukcesów :-D
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedź. Znalazłam również stronę w internecie gdzie są sprzedawane te ciuszki w dość niskich cenach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy - odpowiadamy na każdy komentarz ;d staram się to robić systematycznie, ale czasem, tak jak w tym przypadku, zdarza mi się przeoczyć co nieco :p
      a że istnieje taka strona pierwsze słyszę - dobrze wiedzieć :d

      Usuń
  6. Ooo suuuper! Widzę, że kariera światowa się szykuje! ;D
    Ale ja tam od razu wiedziałam, że tak będzie! ;D Śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, no tak.. pamiętam jak wymyślałyśmy nazwę bloga i upierałaś się, aby była po angielsku ;p żeby ludzie na świecie nie mieli trudności z jej zrozumieniem haha ;p

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.