Image Map

wtorek, 4 listopada 2014

puchówka

Brr.. na dworze robi się coraz zimniej - zbliża się zima, nie ma co! Z tejże racji musiałam zaopatrzyć się w ciepłą kurtałkę. Spośród wielu modeli okryć wierzchnich dostępnych w sieciówkach, Mama zdecydowała się na zakup zarowej, puchowej parki. Owa kurtka jest dość gruba, ale czy wystarczająco? W końcu w Naszych okolicach o -20stopni zimową porą nie trudno! No ale.. miejmy nadzieję, że parka będzie dawać mi duuuużo ciepełka, o!

P.S. W zakładce "z szafy Blanki" pojawiła się nowa, spora porcja ubranek na sprzedaż. Zajrzyjcie - może a nóż widelec coś Wam wpadnie w oczko. (-;












czapka - miejscowy sklepik
komin - maminy
kurtka - ZARA
legginsy - ZARA
buty - ZARA

12 komentarzy:

  1. Eee tam do zimy jeszcze daleko, ten tydzień zapowiada się słonecznie. ;D
    Ja tam śmigam jeszcze w skórzanej kurtce, ale mi tam zawsze gorąco. ;P
    Bla do twarzy Ci w tym kolorze! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj, i co z tego, że słoneczna pogoda, skoro jest taki wiatr, że mało głowy nie urwie, o!
      bo Ty gorąca babka jesteś <3
      beż to zdecydowanie kolor Blanki ;d

      Usuń
  2. no już widzę Blania zdrowsza :) chyba te buziaki podziałały :D
    aaa tak w ogóle to może mama częściej by dodawała stylówki z córą :D sądze że nie tylko ja ale i większość osób chętnie by to oglądała :D
    madziktsw <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "zdrowotne" gorące buziaki podziałały jak nic! ;d dziękujemy za nie raz jeszcze <3
      a co do tych wspólnych stylówek.. no kurczę ja to bardzo chętnie, tylko tak jak kiedyś pisałam, niestety nie ma Nam kto pstrykać fot.. ;p moje bliższe koleżanki powyjeżdżały z Naszej pipidówy, te które tutaj są to stoją ciężko z czasem, a Tata Blanki pracuje za granicą i częściej go nie ma niż jest ;p
      ale muszę kogoś zwerbować, nie ma co! chyba jakieś obwieszczenie napiszę, może ktoś się dla Nas poświęci <3

      Usuń
    2. jedyne wyjscie to chyba statyw :D

      Usuń
    3. hahaha, a może to i nie jest zły pomysł?! ;p

      Usuń
  3. Cudowna :) .. faktycznie to Twoje kolory podkreślają Twoje śliczne oczka i karnacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem za sesją Blanki z Mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ochh.. bardzo mi miło! <3 ;p
      na pewno się takowa pojawi, zapewne jeszcze nie raz, no ale.. niestety nie wiem kiedy to nastąpi ;p

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.