Image Map

czwartek, 21 listopada 2013

pani Gadżet

Strasznie ze mnie ciekawska istota. Interesuje mnie wszystko, akcesoria łóżeczkowe także, ale.. od strony technicznej! Na pierwszy ogień idzie baldachim.



Gdy badania nad daną próbką zostają zakończone przechodzę do kolejnej analizy. Tym razem będzie to karuzela!





Baldachim wymacany, muzyka gra, więc teraz mogę sobie troszkę poleżakować! 


Gdy tak słodko się leniłam, moje czarne oczęta dostrzegły coś interesującego...


- Spokojnie Blanka, to tylko Video Baby Monitor. Dzięki tej małej kamerce mogę mieć na Ciebie oko, gdy jestem w innym pomieszczeniu. - rzekła Mama. Uff.. uspokoiłaś mnie trochę! Ale to nie zmienia faktu, że jestem zła, dlatego..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.