Image Map

wtorek, 11 marca 2014

ahoj, przygodo!

Wiecie gdzież to ja byłam?! W stolicy! A wiecie cóż ja tam robiłam?! Wieeecie ;) Tak, tak - bawiłam się w modelkę. I w księżniczkę też troszkę. Bo macie pojęcie gdzie nocowałam będąc w Warszawie? W czterogwiazdkowym hotelu! A wszystko to dzięki temu, iż wygrałam konkurs organizowany przez znane czasopismo dla Mam. No i nie tylko dla Mam! Konkurs nosił nazwę "Dziecko na okładkę" i to właśnie mój wizerunek zagości na jednej z nich, już niebawem. Obiło Nam się o uszy, że stanie się to w.. maju! Wtedy też na blogu pojawią się przepiękne zdjęcia - pokłosie pracy ekipy! Póki co, backstage i rąbek tajemnicy, a raczej rąbki, o!















13 komentarzy:

  1. Suuuper!!!! Jestem z Cb dumna!!! :D Ślicznotka!!! <3
    Teraz oby do maja i nakład cały wykupiony!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. suuper! ;)
      widzę, że więcej Nas czyha na majowe "Mamo to ja"!
      pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Ja tez kupie:))) Śliczna dziewczynka no i jaka dzielna tyle zdjęć :)
    Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne fotoski

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd są te dżinsowe spodenki z pierwszych zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZARA, są jeszcze dostępne w sklepach - przynajmniej jeszcze tydzień temu je widziałam ;)

      Usuń
  6. Jutro biegniemy kupic do kiosku ,a w zasadzie juz dzis :D Mała wyszła super :) Ps. Extra komin-apaszka-zal :D Gdzie mozna taki kupic? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękiii wielkie! ;)** a apaszka z ZARA, za bodajże 30pln? :P
      http://hulankiblanki.blogspot.com/2014/04/military-pants.html <---- tutaj ta sama apaszka w innym kolorze ;)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.