Image Map

czwartek, 27 marca 2014

uciekinierka

Ostatnimi czasy zrobienie mi zdjęcia dobrej jakości graniczy z cudem. A to dlatego, iż od takiego "pozowania na ściance" zdecydowanie bardziej upodobałam sobie raczkowanie. No i czasem czmychnę Mamie sprzed obiektywu, a co się będę! Jednak Mama nie daje za wygraną i męczy mnie do skutku. Teraz już wiem, po kim jestem takim uparciuchem.
Przechodząc do sedna i do tematyki bloga.. stylówka! Na sobie mam takie oto elementy garderoby: czapucha pochodzi z RESERVED, szalik pożyczony od Mamy, a kurtka, koszulka, legginsy w kotki, pieski i króliczki - do kupienia w H&M. No i buciki! Trampki również dostępne są w owej sieciówce.















8 komentarzy:

  1. Moja ulubiona stylizacja z super legginsami!!! <3 Blanche wyglądasz cuuudownie!! :* Jak się zarumieniłaś! Pewnie zmęczyłaś się ucieczką przed mamą. ;D I dobrze, nie daj się!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaaak, ta ucieczka była mega męcząca! ;)** buź!

      Usuń
  2. Bla, masz świetne kociakowe legginsiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) zobaczymy jak mama zrobi Ci foteczkę, gdy zaczniesz biegać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Blanka śliczna jak zawsze ;*
    Czapa z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.