Image Map

niedziela, 30 marca 2014

poczuj miętę!

Dziś mała odskocznia od swag'owych, czy też hipsterskich stylówek. Jakże dziewczęcy look, w którym królują pastelowe barwy. Są szarości, jest kolor liliowy, no i mięta. Ot taka zgrana trójca. Przypadła ona do gustu mi i Mamie. Jest cacy! I coś mi się wydaje, że w takich delikatnych pastelach zobaczycie mnie jeszcze nie jeden raz.
Na zakończenie tradycyjnie - co i skąd? Bluzeczka i spodnie - Cool Club, komin - ZARA, opaska - Small Design, a płaszczyk bezimienny - zamówiony z dawien dawna na all, o.















7 komentarzy:

  1. No tak, czasem trzeba postawić na dziewczęcą stylówkę.^^ Baaardzo mi się podoba!!! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, masz rację Ciocia! ;**
      cieszę się z tegoż powodu <3 :)

      Usuń
  2. pilnuj uszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty swoich spraw,dla mnie Blanka jest najpiękniejsza♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  3. Cudownie - też tak chcę :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.