Image Map

piątek, 16 maja 2014

człapu, człap!

Aleeeeż dawno mnie tutaj nie było.. A wszystko przez to, iż razem z Mamą się pochorowałyśmy, o! Na szczęście ja czuję się już o wiele lepiej. Wprawdzie Mama wciąż paraduje z anginą, no ale.. Ileż można zaniedbywać bloga!
W chorobie, czy w zdrowiu, oryginalne stylówki mnie nie opuszczają. W co dziś jestem odziana? A no w same nowości! Na sobie mam dresowy duet, bluza + spodenki - Eh parents fot babies, buciki do stawiania pierwszych kroków - Little Mary (ZALANDO), rajstopki - allegro, a apaszka.. tym razem nie mamina, a babcina, o!

P.S. W końcu mam dla Was kilka fotek w pozycji stojącej, huhu!




















14 komentarzy:

  1. Bla jak profesjonalnie pozujesz do zdjęć, będzie z Cb modelka jak nic! ;D I to jaka ładna! ;*
    A dres jest suuuper ! <3 Przydałby mi się taki, tylko w większym (dużo większym) rozmiarze. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękiii Ciocia! ;**
      a takie wdzianko to może na zamówienie by dało się zrobić, hmm? :P

      Usuń
  2. dobrze, że już jesteście zdrowe! A porcja zdjęć jak zwykle urocza. Ile miesięcy ma Blanka? Polecacie chodzik, bo właśnie szukam sprawdzonego;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taak, zdrowie to cenna sprawa! ;)
      Blanka ma 12miesięcy i 16dni, chociaż gdyby sprawdziły się "prognozy" lekarzy, to właśnie dziś obchodziłaby swoje pierwsze urodziny :D aaa, no i byłaby chłopcem - bo do dnia porodu takaż to płeć dziecka była przewidziana, o ;)
      co do chodzika to jest świetny, nie tylko jako sam chodzik, ale jako zbiorowisko gadżetów także ;) przykuwają uwagę Blanki - chętnie sortuje klocki, gra na cymbałkach, "rozmawia" z lusterkiem, obraca zwierzątkami w bocznym labiryncie.. no i przede wszystkim lubi z nim człapać! ;) na początku przy wstawaniu kilka razy wylądowała z tym ustrojstwem na plecach, ale szybko zorientowała się jak to działa i teraz jest cacy, także podsumowując - polecam :D

      Usuń
  3. Chyba pierwszy post już na nóżkach <3 Rośnie śliczna modeleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszyyyy, ale będą następne <3
      dziękii :**

      Usuń
  4. niedługo mnie Mami nie dogoni :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kochane Śliczności ♡♡♥♥♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka już duża dziewczynka :) sama stoi to już niebawem i sama będzie chodzić :) Super modna jak zawsze :) dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no prawda to, duża ze mnie babka! ;)
      powoli, bo powoli, ale coś tam sobie człapie <3
      dziękujemy! ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.