Image Map

wtorek, 6 maja 2014

karuzela

Taaaaak słonecznie było dziś u Nas! No i cóż z tego, kiedy to zimny wiatr hulał jak szalony.. Alee.. co mi tam - czapa na główkę i w drogę! W drogę na.. plac zabaw! Uhh, ależ tam było zacnie, mówię Wam! Spośród wszystkich rozrywkowych różności upodobałam sobie karuzelę. Radości było co niemiara. Kręciłam się jak szalona, wciąż chcąc więcej i więcej! I wiecie co? Tak się "wkręciłam", że gdy przyszła pora powrotu do domu, to aż się rozbeczałam. Taka ze mnie buntowniczka, o!
Karuzela karuzelą, czas na stylówkę. W dzisiejszym look'u pojawiają się dwie nowości - body z napisem "it's better to be pissed on than pissed off" oraz dżinsowa kamizelka. Owa kamizelka pochodzi z H&M i jest prezentem urodzinowym od Cioci Joo. A skąd body z nieszablonowym napisem? Wiadomka, takie cuda znajdziecie tylko w butiku Eh! Parents for babies. Co z resztą outfit'u? Czapucha - RESERVED, legginsy - H&M, no i Air Max'y - nike.com, ot wszystko!
















10 komentarzy:

  1. Wow, cuuudowne zdjęcia!!! <3 Wyglądasz prześlicznie! ;*
    Cieszę się, że kamizelka pasuje! :D
    Ten outfit jest suuuper- ubrałabym wszystko tylko z rozmiarem gorzej! ;D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh Ciocia, to wszystko dzięki tej kamizelce! <3
      a co lepsze, Mama ma już w głowie kolejną stylówkę, właśnie z tą dżinsówką - to dopiero będzie szaaaał!
      dziękuję raz jeszcze! ;**

      Usuń
    2. Już się nie mogę doczekać tej stylówy! ;D

      Usuń
  2. Modnisia Bla ;) Cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglada :D podoba mi sie kamizelka , nie wiem czy ja widziałam w h&m :) bla jak zwykle zjawiskowa . PS. Czapa tez mi sie pdooba ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, a ja zawsze mówiłam, że w polskich h&m'ach nic nie ma, a w niemieckich jest wszystkoooo!
      zdziwienie mnie teraz dopadło, może wykupili już w DE, czort wie..
      dziękiii M ;*

      Usuń
    2. poszukam, aż znajdę ! :D a jak nie to sobie sama zrobię o ! :P

      Usuń
    3. ps. to tato ? Fajny - podobny do mojego hahah :D :P

      Matki maja podobne gusta :D

      Usuń
    4. a jaki rozmiar dla Mii potrzebujesz, może akurat "przypadkiem" będę w tejże sieciówce, no i tego tam tego, ha.. :D
      a jak nie to ciachnij rękawy z kurtki i po problemie <3
      nioo tato, tato :D powiem mu, że się podoba - na pewno się uraduje, hahaha :D bo tak płakał, że "łyso i brzydko" wygląda :P

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.