Image Map

czwartek, 22 maja 2014

sioo chorobo

Dacie wiarę, że znów jestem chora..? Na nowo to samo - zatkany nosek, stany podgorączkowe, marudzenie, pimpy i wiele innych, podobnych różności.. Mimo mojej niedyspozycji zdrowotnej dzień w dzień śmigam na spacery, a co! Ponoć przechadzki na świeżym powietrzu są najlepszą inhalacją. Ponoć.. bo niestety na mnie jakoś to nie działa.. abuuu! Kiedy znów będę zdrowa, no kiedy?!
Dość narzekania, przejdźmy do milszych tematów. Mianowicie - dzisiejsza stylówka! Może nie jest ona jakaś nadto zachwycająca, ale wygodna jest na pewno, o! Na spacer jak ulał. Niestety dziś nie zaprezentuję Wam mego odzienia jakoś szalenie efektownie, bo fotki będą na śpiocha i tuż po przebudzeniu, w wózku, no ale.. Przynajmniej zobaczycie jak "wożę się po mieście", ha! 
I jeszcze jedna mała wzmianka co do usprawiedliwienia zdjęć - gołym okiem zauważycie, iż jak to mówi Babcia "marna w oczach" jestem.. Nie ustałabym ani sekundy, także.. liczę na Waszą wyrozumiałość..
No to teraz tradycyjnie - co mam na sobie, no i skąd owe rzeczy pochodzą? No to tak, zacznijmy od stóp.. trampki - H&M, spodenki - cool club baby, koszulka - MARKS & SPENCER oraz muffinkowa spineczka - labbibou
Aaa, no i zobaczcie jeszcze jakie mam cudne opakowanie na smoczek od MAM baby! Duża zawieszka w tym cacku daje możliwość zaczepienia go, gdzie tylko się chce! W tym pudełeczku mój mały przyjaciel smoczek jest zawsze bezpieczny. Teraz żadne zarazki nie są Nam straszne, nic a nic!









C








11 komentarzy:

  1. Ojoj jaka bidula :( Zdrowka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bidula ze mnie okropna, ale już jest lepiej, uff - na szczęście!
      dziękuję ;**

      Usuń
  2. Już tyle Cię to choróbsko męczy. ;< Nie daj się!!! Zdrowiej szybko! ;*
    Powiem Ci -ładnie się wozisz po mieście, nie to co ja, jakimiś mpkami "śmigam". ;D
    Outfit suuuuper! A to opakowanie na smoczek wygląda jak torebeczka! <3 Śliczne!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no Ciocia męczy mnie to choróbsko niesamowicie ;(
      wiesz, że Mama dostała zwolnienie z zajęć na uczelni na to konto?!
      dzięki mnie nie będzie musiała siedzieć na wykładach, o!
      mpki mają swój urok - stylówki jakie można tam ujrzeć.. uhh.. pierwsza liga *,* skarpeta + sandał!
      dziękii Kochana ;**

      Usuń
  3. Zdrówka ślicznotko :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci jakie jest najlepsze lekarstwo dla dzidzi :) polecamm bo sami sprawdziliśmy z Mikołajem :) tran nie wiem jak sie to pisze ale zalapiesz millers na pewno norweski ! Nie jest tani ale się opłaci. Mój maluch chorował na katar ciągle a tu niespodzianka codziennie łyżka do mleka i poprawa :) tym samym wzmaga sie apetyt :) spróbujcie, opinie są rewelacjyjne !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.