Image Map

środa, 10 września 2014

jest pięknie!

Ajjj.. tyle myśli kłębi się w mojej główce, że ciężko naskrobać mi coś sensownego.. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą maleńką niedyspozycję. (-;
Dzisiejszy wpis będzie pewnego rodzaju fotorelacją. Zabiorę Was w baaaardzo klimatyczną miejscówkę. A gdzie dokładnie? A na Roztocze, na polską wieś! Do pewnej zagrody, gdzie można i pozwiedzać i pysznie zjeść - omniom mniom!
Owe miejsce odwiedziłam w ubiegły poniedziałek. Pogoda była taaaak piękna, że nie sposób było usiedzieć w domu. Taaak więc..

Na pierwszy rzut idą fotki pstrykane na świeżym powietrzu, o!


















 


P.S. Naleśniki były wyśmienite - musicie uwierzyć mi na słowo! (-;

Po plenerowych fotkach czas na pokazanie wnętrza gospody, i..











.. i mojej bujaki na drewnianym koniu, o! Uhh, zabawa była przednia!







I ot, to wszystko na dziś!
Aaa, no ale przecież nie ma notki co mam na sobie, no i skąd owe rzeczy pochodzą. Spinka i sandały są Wam już zapewne dobrze znane (oczywiście jeśli, bacznie obserwujecie mojego blożka), a jeżeli chodzi o sukienkę, to Mama nabyła ją w TK maxx'ie, o!

11 komentarzy:

  1. My kochaaay wieś ! <3 zreszta jak widać, pełno jej u nas na blogu . Bla piekna , ale to juz staje sie nudne - ciagle to pisze :P ale cóż innego napisac , rośnie gwiazda ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ochhh, Wy wiecie co dobre!!! <3
      dziękiiii za zacne komplementy dla Blanuszki :**
      buź ;)**

      Usuń
  2. PIĘKNA ! :) a Twój Uśmiech Blanka jest cudowny :) jak patrze na Ciebie to i na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiech, uśmiech proszę! ;**
      dziękuję za miłe słowa, cjjum <3

      Usuń
  3. Śliczna Niunia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce i jeszcze piękniejsza Bla! <3 Suuuper! ;*
    A na widok tych naleśników aż ślinka cieknie! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolcia, Ty to zawsze Nam słodzisz <3
      dziękujemy, że jesteś z Nami zawszeeee, ale to zawsze! ;** od samiuśkiego początku..
      a naleśniki były pyszne - pomogłam troszkę Bla, hihihi ;)

      Usuń
  5. małe cudeńko:*** jest przeurocza, UWIELBIAMY:);***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj, a ja uwielbiam jak mi tak słodzicie, no! <3
      dziękuję bardzo, ale to baaaaaardzo bardzo ;)**

      Usuń
  6. My mieszkamy niedaleko Guciowa. Zagroda jest jak z bajki :-)
    Córeczka chyba dobrze się bawiła, słodka jest.... -pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.