Image Map

czwartek, 18 września 2014

vintage

Modowe trendy zataczają koło - o fakcie tym, wiadomo nie od dziś. Dlatego też, Bibi (czyt. Babcia Jagodzianka), przechomikowała część dziecięcych ubranek mojej Mamy. No i takim to sposobem w dzisiejszym looku pokażę Wam koszulinę, w której to ponad 20lat temu śmigała Mama, o!
Ciekawe, czy stylówka w klimacie vintage przypadnie Wam do gustu. (-;












beret - H&M
koszula - C&A (kolekcja '90) (-;
spodenki - Cubus
skarpeciochy - Calzedonia
buty - ZARA

12 komentarzy:

  1. Urocza dziewczynka i jak zawsze mamusia ślicznie ubrała ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      dziękujemy Wiola za miłe słowa! ;)
      buziaki ;**

      Usuń
  2. cuuudownie jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszulinka i piękna dziewczynka ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Blanusia jesteś przecudownie śliczną dziewczynka :* Uwielbiam Cię oglądać :) buziaki Dla Was dziewczyny ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądaj mnie Ciocia jak najwięcej, o! <3
      dziękujemy i całujemy ;**

      Usuń
  5. Bla uwielbiam Twoje stylizacje - Mama się spisuje na medal! ♥♥♥
    Koszula jest przepiękna, kto by pomyślał, że już taka wiekowa! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiekowaaaa? w sensie, że taka stara? :D
      nie zapominaj Ciocia, że Ty i Mama to ten sam rocznik <3
      Mama dziękuje, no i ja też ;)
      więc dziękujemy razem, o! ;**

      Usuń
  6. O szok ;O ta koszula tyle wieków przeleżała i na Tobie Blaneczko wygląda cudownie pasuje do całego stroju ;D mi sie bardzo ale to bardzo podoba ten vintage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja też jestem w szoku.. że też mole jej nie zjadły!?
      swoje już przeleżała i teraz znów będzie noszona, o! ;)
      cieszę się, że stylówka przypadła Ci do gustu <3 ;)**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.