Image Map

czwartek, 4 września 2014

sówka

Hmm.. cóż by Wam tu dziś napisać? A o stylówce Wam napisze, o!
Mianowicie - co zobaczycie w poniższym look'u? A no pojawią się nowości, ale i nie tylko.
Co dokładnie mam na sobie, no i skąd, tradycyjnie znajdziecie na samiuśkim końcu posta. (-;

P.S. A teraz Mama pisze, o!
Sprawa tyczy się pewnej osoby, która uraczyła swoją obecnością bloga mojej Córki i pozostawiła niezbyt wyszukany komentarz pod postem "cześć wrzesień!". Usunęłam tenże komentarz, no i teraz żałuję! (-; Niechaj płytkość umysłu autora szerzyłaby się dalej, a co! No ale z drugiej strony.. na jaki czort takie śmieci mają zaprzątać to miejsce?
Domyślam się, że ta złota myśl "ale ryj" tyczyła się mnie, bo chyba żaden myślący, mniej czy więcej, człowiek nie byłby w stanie obrazić tak bezbronnego dziecka. No ale.. głupich nie sieją, sami się rodzą, więc kto to wie, czy owemu "anonimowi" nie spodobałam się ja, czy Bla.
Podsumowując i kierując słowa teraz już wprost do tajemniczego "myśliciela".. Denne komentarze, takiego typu jak ten, o którym mowa powyżej, nie ziębią mnie, ani nie grzeją. Na nic więc zdał się wieeeeelki wysiłek (-;  Przypominam tylko, że tenże blog jest blogiem d z i e c i ę c y m, i nie ma w nim miejsca na szerzenie się ludzkiej zawiści, a odwiedzanie go, nie jest rzeczą przymusową. (-:
A tak nawiasem.. Sprawdzenie IP komentatorów na blogu rzeczą trudną nie jest.
Karma wraca! (-:



















czapka - Tulakowo 
sweterek - H&M
ciorny bodziak - irock.pl
spodenki - Cubus
rajstopy - allegro.pl
buty - Little Mary

12 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się takim buractwem. Nie warto ! Blania jest wspaniała, Ty jesteś śliczna. A złość piękności szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, nie - ja się broń Boże nie przejmuję, nie mam czym ;p
      totalna olewka, ale chociaż mam się z czego pośmiać :p
      ee.. toż my straszne jesteeeeśmy, co Ty mówisz?!
      <3
      buziaki ;**

      Usuń
  2. No heeej Sówko!!! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Bla;) A mamusia niech wiecej swoich stylowek wstawia;) 5!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :**
      jak się Mama zbierze na odwagę to pewnie coś tam doda ;p
      trzeba wypatrywać, o! ;)
      buziakiiii!

      Usuń
  4. Blanka stylów ka znów na 6+ ;) a co do komentarza o który pisze Mama to powiedz jej że to tylko ludzka zazdrość bo nic innego ten kto pisze te komentarze szkoda gadać zazdrości bo prawdopodobnie nie jest tak ładny jak Ty i Twoja mama i nie ma takiego stylu i klasy ;) także więcej zdjęć z Tobą i mamuśką bo dajecie inspiracje nie tylko mnie ale wielu tu odwiedzającym tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama dziękuje za słowa otuchy <3
      ja dziękuję za tak wysoką ocenę mojej stylówki :**
      a obie dziękujemy za komplementy :)
      ale My to takie zwykłe dziewuszki jesteśmy, o :)
      no i baaaaaardzo Nas to cieszy, że ta inspiracja, która miała być na blogu, JEST! <3

      Usuń
  5. Aaaaachhh uwielbiam jej "ryjek"!! Napisała to zapewne osoba bardzo, ale to bardzo zazdrosna o tak piękną córeczkę! Prześliczna:*:*:*
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryjki dziękują za komplementy :D
      całujemy! ;**

      Usuń
  6. Blanka a gdzie nowy pościk ? czekam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.