Image Map

wtorek, 7 października 2014

damą być

Spójrzcie jaki mam szal, jak prawdziwa dama! A dlaczego dama? A no bo niegdyś takie "lisie" szale nosiły same dostojne Panie - wiecie, jakie liski mam na myśli, prawda? (-;
Mój szal, tak jak i jego pierwowzór, jest baaaaaardzo cieplutki. A jaki mięciuteńki i milusi, mówię Wam - Samodobro! (-; Z owym szalem jesienne chłody nie będą mi straszne - niiiiic a nic, o!
Zakup liska był strzałem w dziesiątkę, nie ma co!
















beret - H&M
szalik - Samodobro
płaszcz - ZARA
legginsy - H&M
skarpeciochy - H&M
buty - Little Mary

10 komentarzy:

  1. sama bym sobie takiego liska sprawila :) mrrrau! slicznie, Blaneczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa lisek ma regulację, pasuje też na większe "Dziewczynki" :d
      dziękuję <3

      Usuń
  2. Coraz bardziej sie zmienia Bla, coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna stylizacja - nie wiem co ładniejsze, czy czapeczka czy szalik, bardzo udane połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      bardzo miło mi to słyszeć (tzn czytać ;p) tym bardziej, iż obawiałam się trochę tak wyrazistego, pomarańczowego koloru ;)

      Usuń
  4. Ooo jak ładnie! <3 Co prawda, na początku nie byłam za liskiem, ale na Tobie Bla wygląda rewelacyjnie! Z Liskiem Ci do twarzy! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz Ciocia, a taki ten lisek fajny! <3
      dziękiii ;)**

      Usuń
  5. jak Ty szybko rośniesz ! :) na tych zdjęciach widać jak suniesz się szybciutko do góry :) cudownego masz tego liska idealnie mamusia dobrała Ci go do stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaak, rosnę baaaardzo szybko!
      dziękujemy bardzo za miłe słowa <3 ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.