Image Map

czwartek, 2 października 2014

standard

Na bloga wkradł się chwilowy zastój. A wszystko przez to, iż dopadło mnie choróbsko, o! No ale.. grypa wpisana jest w uroki jesieni - ot, taki standard.
Standardowy jest także mój dzisiejszy look. Fakt, owa stylówka nie jest nadzwyczajna, ale jest..  no fajna jest, no! (-;
Mam nadzieję, że Wam także spodoba się prostota tego outfit'u.

 


















czapka - allegro.pl
komin - maminy
kamizelka - Wójcik
koszula - ZARA
legginsy - ZARA
buty - ZARA

15 komentarzy:

  1. Ooo biedactwo! Mam nadzieję, że już jesteś zdrowa i na blogu pojawi się więcej postów, a w nich Twoje przepiękne zdjęcia. ;) A stylizacje są coraz lepsze! <3 Kamizelka rządzi! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj, ta choroba to chyba mnie polubiła.. byłam już praktycznie zdrowa, a nagle co.. znów katar i kaszel.. ;(
      ale migiem się wykuruję, o! <3
      dziękiii za komplementy, buźka ;**

      Usuń
  2. no ślicznie Jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka sliczna Blania ! <3

    Ps. W zyciu bym nie kupila tych legginsow online, ale "na zywo" sa cudne ! Przekonalyscie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować ;**
      a co do legginsów to.. są świetne!
      polecam, haha ;p

      Usuń
  4. Stylówka niby prosta ale super się komponuje:-) co do czapy to chętnie sobie bym taka sprawiła za zimę :-D
    Madziktsw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. outfit piękny w swojej prostocie, o! ;)
      a czapucha faktycznie jest zacna <3

      Usuń
  5. Co za wspaniała istotka:*:*:* Blanka jesteś prześliczna! Mamo Blanki-świetny gust!
    Ściskam małą,cudowną kruszynkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaaardzo dziękujemy za tak miłe słowa - miód na Nasze serducha! <3
      przesyłamy całusy i uściski ;)**

      Usuń
  6. Blaneczka jak Ty szybko rośniesz! :) Życzę Ci dużo zdrówka! A Mamcia jak zwykle pięknie Cię wystroiła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, tak - jestem już taaaaaka duża! <3
      dziękuję ;**
      i Mama też dziękuje ;d
      pozdrawiamy ;)

      Usuń
  7. Blanka jak zwyklę cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedzę już 3 godziny na allegro w poszukiwaniu tej extra czapuchy :D możesz podpowiedzieć jak ją znaleźć? ;> Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że podpowiem.. :D baa, co więcej - znalazłam ją już dla Ciebie na allegro :p
      tutaj link:
      http://allegro.pl/czapka-czapeczka-z-futerkowym-pomponem-rozowa-i4716629982.html?source=mlt

      P.S. przepraszam, że dopiero teraz odpisałam, a nie wczoraj - 3godzinne poszukiwania byłyby owocne ;p
      no ale aukcja trwa do 29października, więc mam nadzieję, że zaglądniesz tutaj, odczytasz komentarz i zamówisz tą czapę <3

      pozdrawiam!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.