Image Map

poniedziałek, 20 października 2014

widzimisię

W stylówkach iście dziewczęcych oglądać możecie mnie nieczęsto. Alee.. w końcu, po wielu swag'owych outfit'ach nadszedł czas na elegancję, o! Mamy nadzieję, że i w takim szykownym zestawieniu będę się Wam podobać. (-;
W dzisiejszym look'u numerem 1 są buty! Buty, baa.. - kozaczyszka! To właśnie z butami wiąże się to tytułowe widzimisię. Mianowicie.. Owe buty nie były wyborem Mamy, czy też Taty, tylko.. moim! Kozaki taaaaaak mi się spodobały, że nie wyobrażałam sobie tego, aby nie zabrać ich ze sobą do domu. Na nic zdały się tłumaczenia rodziców, że te szłapcie są mi zbędne. Próby "wyrwania" mi ich z rąk (dokładnie spod pach) także były bezskuteczne. Summa summarum Tata stwierdził, że 49,90pln to nie majątek, a moja radoszka jest bezcenna!
Ma się ten dar przekonywania, nie ma co! (-;
















spinka - Small Design
komin - pepco
płaszcz - ZARA
pasek - maminy
sukienka - ZARA
torebka - primark
rajstopki - next
buty - ZARA

10 komentarzy:

  1. Jaka elegantka! <3 Śliczna!!! ;*
    Masz rację Bla, ustawiaj tych swoich rodziców! ;D
    Komin mega! To na dziecięcym, czy ja się też wcisnę? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleee jej rady dajesz, ohoho! ;p
      a komin nie z działu dziecięcego, więc śmiało biegnij na zakupy wydać 19,90pln :p
      i dziękiii za komplementy dla Bla <3 ;**

      Usuń
  2. Banka w tych butkach wygląda prze- stylowo i ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wygląda <3 a z dnia na dzień śliczniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Blanka kozaki wymiatają ;D masz gust i to już w tym wieku rewelacja ;) jak to córeczki potrafią przekonać swoich tatusiów naciągnął na wszystko ;) hehe cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 ;**
      no taaak - córeczka Tatusia, jak nic!
      Tata często powtarza "sobie mogę nie kupić, ale mój Króliczek będzie miał wszystko" hihi ;p

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.