Image Map

wtorek, 28 października 2014

...

Tekstu pisanego dziś za wiele nie będzie.. I to nie dlatego, że brak mi weny.. po prostu brak mi sił.. No bo dacie wiarę, że znów czepiło się mnie jakieś chorobowe cholerstwo..?! )-; Cała noc nieprzespana, za to przepłakana, że hoho!
Co do stylówki.. mam nadzięję, że się spodoba.. i już, o!

P.S. Mimo, iż fotki wczorajsze to outfit nadal wciąż na czasie! (-;










opaska - H&M
biżu - mamina (allegro.pl)
koszula - ZARA
sweterek - H&M
legginsy - Cubus
buty - Little Mary

10 komentarzy:

  1. Tez mamy ten sweterek , ale jakos go użyć nie moge :D przypomniałas mi o nim :) bla jak zawsze cudowna <3 chorobo odczep sie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sweterek zrobił na mnie wielkie "łał" kiedy zobaczyłam go na wieszaku w sklepie, promocyjna cena też zrobiła swoje ;p no ale tak jak pisałaś na IG - jest na tyle cieniutki, że nadaje się tylko do takich stylizacji ;p
      może taki był zamysł projektanta, kto to wie ;p
      dziękiii za przeganianie choroby i komplement <3

      Usuń
  2. Sweterek idealny, a biżuteria Mamy cudowna! <3 Outfit jak najbardziej na czasie, szczególnie w te zimne dni, brrr!!! ;D Zdrowiej szybko Bla! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa no zgodzę się, że takie warstwowe stylówki dają dużo ciepełka!
      dzięki Ciociaaaa <3 ;**

      Usuń
  3. nie no cudownie jak zawsze zresztą ale powiem że ten outfit genialny ! osobiście mi się bardzo ale to bardzo podoba :).. i zdrówka życzę Ślicznotko :* przesyłam dobrej energii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzooo dziękuję! <3
      i za miłe słowa i za zdrowotne życzenia, całusy ;**

      Usuń
  4. piękna ! :) a sweterek to ja z miła chęcią bym taki założyłam :) cudowna Blanka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że cała stylówka w wersji na "większą dziewczynkę" byłaby całkiem niezła! :)
      dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  5. oj bidulko znowu chora :( gorące buziaki przesyłam to może coś pomogą :)
    sweterek to mój nr 1, a wraz z biżu = perfekt :D
    madziktsw <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choroby się mnie trzymają, nie ma co.. ;/
      zgrana para ten sweterek i biżu <3
      a za całuski dziękuję, są mega ;d ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.