Image Map

piątek, 21 lutego 2014

edukacyjnie

Jakiego koloru jest róża i świnka? Które owoce trzeba koniecznie obierać ze skórki, a w których są pestki? Co na siebie włożyć latem, a co jesienią? Na te, jak i na inne pytania, odpowiedź można znaleźć w moich edukacyjnych książeczkach. To właśnie o nich wspominałam Wam, w prezentowym wpisie - tuż po Walentynkach. Ciocia Basia trafiła w dziesiątkę podarowując mi właśnie taki prezent! Poznawanie świata, z każdej możliwej strony, to dla Malucha priorytet. Owe książeczki są w tym bardzo pomocne. Barwne obrazki przyciągają moją uwagę - uwielbiam gdy Mama omawia mi każdy z nich, dzień w dzień. Dzięki tej codziennej nauce przez zabawę, ćwiczę swoją pamięć. Po takich pamięciowych treningach od maleńkiego, na pewno będę chłonęła wiedzę, jak woda gąbkę!

I na zakończenie, co i skąd w dzisiejszym outficie: dżinsowa koszula - Young Dimension, koszulka - NEXT, legginsy - PEPCO, opaska - Small Design. 
Poniżej zdjęć bez liku!






 
























7 komentarzy:

  1. Szkoda, że ja takich fajnych książeczek nie miałam jak byłam mała, może teraz lepiej bym chłonęła wiedzę przygotowując się na egzaminy. ;D Powodzenia w nauce! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi, czasy się zmieniają Kochanieńka!
      teraz jest mnóstwo bajerów dla Maluchów, a co! ;)
      dziękuuuję, buźź ;***

      Usuń
  2. nie chce Pani może sprzedać tej koszuli? jest Boska tak jak i córeczka..cudownie ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak - koszula jest już na Blankę za mała i myślałam o odsprzedaniu ;) czekam aż uzbiera się większa ilość ubranek, aby wystawić je "hurtowo" ;)

      Usuń
  3. a jaki to rozmiar i za ile by Pani ja sprzedała??? Przepraszam ze zawracam głowe ale tak bardzo mi sie podoba ;) chcialam ja kupic na wyprzadazy w styczniu w primarku ale kiedy sie 'obudziłam' juz ich nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar z metki to 9-12 miesięcy ;) jeżeli pasuje to odnośnie ceny jakoś się dogadamy - proszę odezwać się na funpage'u hulanek bądź drogą mailową - hulankiblanki@gmail.com

      Usuń
    2. Już pisze na maila;)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.