Image Map

piątek, 14 lutego 2014

l o v e

Walentynki - cały świat tonie w serduszkach. No to i u mnie małe, serduszkowe akcenty. I o miłości też troszkę. A wiecie do kogo ta miłość? Do sklepu Small Design! Patrząc na ich asortyment, gdzie każda rzecz jest ręcznie wykonana, serce aż mocniej bije. Niepowtarzalne, wyjątkowe cudeńka z duszą. W internetowym sklepie możemy nabyć opaski dla niemowląt i starszych dziewczynek, spineczki do włosów, czapeczki, spódniczki TuTu, ocieplacze na szyję oraz poduszki. A co więcej, realizowane są także zamówienia specjalne, wedle życzenia. Ja w swoim pudełeczku z akcesoriami posiadam trzy, przepiękne opaski od Small Design. Towarzyszyły mi one w dotychczas najważniejszych momentach życia - chrzest, pierwsza Wigilia i pierwsze święta Bożego Narodzenia. Dodały nie tylko uroku mi, ale także tym szczególnym dniom. Jedna z opasek towarzyszy mi i dziś, w ów miłosny dzień. I mimo, iż przyodziana jestem w tzw. "zwyklaka" - bluzka i legginsy, to brokatowa ozdóbka nadaje szyku tej stylizacji. 
























4 komentarze:

  1. Jaka ładna opaska!!!! Też chcę taką! ^^ Ślicznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie;-) juz nie mogę się doczekać jak Cię odwiedzę maluszku :-*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.