Image Map

sobota, 15 lutego 2014

prezentowo

Z okazji wczorajszego Dnia Zakochanych zostałam zasypana prezentami, po uszy! Jedna Babcia wręczyła mi słodkie deserki, a druga Babcia - serduszkową maskotkę z pozytywką. Dostałam także podarek od Cioci Basi - białego, pluszowego misia oraz trzy, mądralińskie książeczki. Owe książeczki pokażę Wam już niedługo - są świetne! No i upominek od Taty - różdżka, która jest gryzakiem i grzechotką, takie 2 w 1. Ale.. to nie koniec prezentowych "niusów"! Od kogo i co jeszcze otrzymałam dowiecie się z poniższego, krótkiego fotostory.
















4 komentarze:

  1. Jestem pewna, że takiej ślicznotce nie odmówi!!! ^^ Booosssko <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo baa, mało tego, że Olaf wyraził ochotę na randkę, to przesłał mi jeszcze buziaczka! <3 słodziak!

      Usuń
  2. Świetne prezeciki ;-) a fotostory jeszcze lepsze! Ach ta Twoja mama ma pomysły hi hi super :-*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.