Image Map

wtorek, 25 lutego 2014

ząbki jak perełki

Aktualnie jestem posiadaczką aż siedmiu ząbków. O ich czystość dbam baaaardzo rzetelnie. Pomaga mi w tym malutki fachowiec! Mowa tu, o silikonowej szczoteczce do mycia zębów od AKUKU. Nakładany na palec, silikonowy spec towarzyszy mi co dnia. Nie tylko rano i wieczorem, kiedy to Mama szoruje mi ząbki po śniadaniu, czy też na dobranoc. Szczoteczka nie jest bowiem tylko szczoteczką. To także.. masażer! Specjalne wypustki pozwalają na dokładne wymasowanie dziąseł, które w okresie ząbkowania są wręcz nieznośne! Masujące oblicze szczoteczki, w tym trudnym etapie maluszkowego życia, jest niezmiernie pomocne. Szczoteczka stała się moim przyjacielem! Nie dość, że dba o czystość moich ząbków, to jeszcze przynosi ulgę, gdy dokazują mi obolałe dziąsła. Niezłe cacko - warto być posiadaczem takowej szczoteczki. Tym bardziej, iż efekty korzystania z niej, w przyszłości będą nieocenione. Albowiem stan uzębienia mlecznego ma wpływ na stan ząbków stałych. Pamiętajcie o tym, drodzy Rodzice, o!
















2 komentarze:

  1. Huhuuu... Lisa od soboty też ma takie cacko :)
    kiedy to minęło, że te ząbki Ci tak szybko wyrosły? Ostatnim razem widziałam tylko dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magiczna szczoteczka! <3
      a ząbki rosną, rosną i rosną.. jak na drożdżach, hii ;**

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.